Κυριακή 9 Σεπτεμβρίου 2012

Είσαστε πολύ οργανωμένη ,σε όλα στο θέμα εξόντωσης μου .Δεν θέλω να ενοχλήσετε σελίδα και ούτε αυτά τα πρόστυχα .στην Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειας σελίδα μου έχεις εκατοντάδες μέρες αποκλεισμό ,και σε 10 μήνες έχω παρά 10 άτομα κα 500 μέρες αποκλεισμό.άντε κάντε τα Άλου ανάγωγη και κρατάτε κατάσταση πριν περάσου η 30 μέρες να συνεχίσετε την απάνθρωπη κτηνωδία .Κρατάτε σε αυτήν την σελίδα μέχρι και 1 λεπτό κοιτάξτε την εικόνα σελίδα τώρα κατάσταση φυλακισμένου Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειαςνα δείτε το μίσος και η αθλιότητα που τους περιβάλει είναι ντροπή ,να υπάρχουν άτομα σε τέτοιο πόστο και δρουν με αυτόν τον απάνθρωπο τρόπο ντροπή σας

ποιος σου έγραψε εσένα ότι είμαι αριθμοσυλεκτης γιατί μου στέλνετε άτομα που δεν έχω καλέσει.Να τα πάρετε πίσω.Είναι μέσα στο σύστημα κινδυνολογίας και διχασμού.σου έχω καλέσει άτομα μήνες. να τα διαγράψεις όλα .Δεν μαζεύω αριθμούς .
Είσαστε πολύ οργανωμένη ,σε όλα στο θέμα εξόντωσης μου .Δεν θέλω να ενοχλήσετε σελίδα και ούτε αυτά τα πρόστυχα .στην Μιχάλης κοινότητα Θαλάσσης Βικιπαίδειαςσελίδα  μου έχεις εκατοντάδες μέρες αποκλεισμό ,και σε 10 μήνες έχω παρά 10 άτομα κα 500 μέρες αποκλεισμό.άντε κάντε τα Άλου ανάγωγη

Τα αιτήματα φιλίας μπλοκαρίστηκαν για 30 ημέρες

Λάβαμε σχόλια ότι στείλατε αιτήματα φιλίας σε άτομα που δεν γνωρίζετε. Γι' αυτό το λόγο, δεν θα μπορείτε να στείλετε αιτήματα φιλίας για 30 ημέρες. Μάθετε περισσότερα.
Αν πιστεύετε ότι αυτό το μήνυμα εμφανίζεται κατά λάθος, ενημερώστε μας.

Αυτό το μπλοκάρισμα θα ισχύει για 21 μέρες και 22 ώρες ακόμη

να υπάρχουν άτομα σε τέτοιο  πόστο και δρουν με αυτόν τον απάνθρωπο τρόπο ντροπή σας πόσος χρόνος έχει απομείνει γεια να μην χάσουν και μήνη ποτέ η σελίδα χωρίς τιμάρια .Είναι κατάχρηση, εκδικητική .πρόστυχη .ύπουλοι .και θρασύδειλοι ,

λίβανε σχόλια ότι στείλατε αιτήματα φιλίας ,που τα έχουν συνεχή μπλοκαρισμένα από τον Οκτώβριο μέχρι τώρα δεν έχει προλάβει να αποφυλακιστεί το μίσος που θρέφουν γενικά γεια όλου τους ανθρώπους. τι να γράψεις τι να Πης για αυτά τα κακόβουλα.είναι ντροπή τους

Δεν υπάρχουν σχόλια: